۲ پاسخ

من هر بار که میدادم بچم بالا می‌آورد

هر ۲۴ ساعت ۲/۵ سی سی میدادم
ولی فایده نداشت
رفتم دکتر دوباره آزیترو داد

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۱۵ ماهگی
مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی