۴ پاسخ

بزارش دستگاه زود تا بیشتر نشده هر چی سنش بیشتر بشه سخت از بدنش درمیاد من تا چهلمش درگیر زردی بودم

12بالاست من پسرم 12.9بود دوروز دستگاه گرفتم خونه

بچه من ۱۲بود رفت دستگاه

بالا بوده

سوال های مرتبط

مامان نازنین رقیه مامان نازنین رقیه ۷ ماهگی
مامان 𝔻𝕒𝕪𝕒𝕟🐣🩵 مامان 𝔻𝕒𝕪𝕒𝕟🐣🩵 ۳ ماهگی
مامان نخود چی مامان نخود چی ۱۴ ماهگی