خانما من سينم خيلي درد ميكنه چيكار كنم؟

۶ پاسخ

هیچی عزیزم ب خاطر هورمون هاست و طبیعی ..اما دوش آب گرم میتونه کمی تسکین بده

بده اقایی بوسش کنه 🤪
مال ماهم درد میکنه خیلییییی

خوشحال باش 😂من ک خوشحال میشم باهربار درد گرفتن

طبیعیه عزیزم

منم سینه هام خیلی درد میکنن اصلا خوب نمیشن

طبیعیه هیچ کاری نمیشه کرد

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان عطرین مامان عطرین هفته نهم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق 🧿🐣 🌰🍫 مامان فندوق 🧿🐣 🌰🍫 هفته دوازدهم بارداری