کسی جدیدا اسم بچه شو آریامهر گزاشته توشناسنامه؟

۴ پاسخ

خیر من خیلی تلاش کردم قبول نکردن، به آریا رازی شدیم آریامهر صداش میکنیم، به امید روزی که ج‌ا رفت درستش میکنیم

اسم دخترمنم الساس😍

آریامهر هیچوقت اجازه نمیدن، تازه همینایی ک هس رو هم دیگه ثبت نمیکنن،

آخرین بار یکی از فامیل ها خواست بزاره
ثبت احوال اجازه نداد
دوسال پیش

سوال های مرتبط