خوردن فاموتیدین ۴۰در بارداری ضرر نداره ؟؟خیلی اذیتم خوردم

۴ پاسخ

اره منم دکتردادگفت مشکلی نداره

نه من دکترم داده بهم

نه من هرشب میخورم دکترم گفت اشکال نداره

من بخاطر اسید معده هر روز میخورم

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر❤️ ❤️ مامان علی اصغر❤️ ❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامانِ امید🧸💙 مامان مامانِ امید🧸💙 ۳ ماهگی