فردا دارم میرم آمنیوسنتز
لطفاً برام دعا کنید

۶ پاسخ

عزیزم رفتی ایمینوسنتز چی شد درد داشت ؟ منو هم نوشتن برم برا اینکه سندروم داون آورده تو غربالگری

انشالله به حق امام رضا همه چی اوکی باشه و با سلامتی بچت خوشحال بشی

برای فرستادنت

اصن نگران نباش آمینو فقط بخاطر پوله

پناه بر خدا هیچ چیزی نیست عزیزم استرس نگیر

انشاالله که براتون خیر باشه
در چ صورت میفرستن آمنیوسنتز ؟؟

سوال های مرتبط

مامان محمد شاهان 🩵 مامان محمد شاهان 🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوقلوها❤️🧿 مامان دوقلوها❤️🧿 هفته بیست‌ودوم بارداری