۲ پاسخ

همه چیزش خوبه نرماله عزیزم نگران نباش

خوبه..خیلی کم فقط باکتری زده شاید یه کم عفونت داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان Anisa🩷🩵Arisha مامان Anisa🩷🩵Arisha ۱۶ ماهگی
مامان معجزه خدا😍 مامان معجزه خدا😍 ۱ سالگی
مامان مانیار و تودلی مامان مانیار و تودلی هفته دهم بارداری