خانوما این شکم ت هفته ی من خوبه

تصویر
۱۰ پاسخ

آره خوبه البته تو این هفته ها بیشتر نفخه

آره عزیزممم طبیعیه‌ اصلا شایدم نفخ باشه بیشتر تو این هفته ها

ماشاالله.... شکم من الان این اندازس

سلام ببخشید شما طبیعی دو قلو باردارشدین؟

من تازه نه هفتم چون انوکساپارین میزنم شکمم بزرگ شده همین اندازه

از منم همینقدر هست بچه هام ده هفتشون بود تو سونو البته پایین هستند🤦🏻‍♂️🤣ایشااا به سلامتی به دنیا بیاند

عالیع

قبلا شکم داشی؟

دوقلو بارداری طبیعیه خوبه عزیزم

ارع ماشاالله

سوال های مرتبط

مامان مامی دوتاجوجه🐣 مامان مامی دوتاجوجه🐣 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسری🩵🤍 مامان پسری🩵🤍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیر🌿مهدیار مامان امیر🌿مهدیار ۸ ماهگی
مامان فاطمه جانم🩷 مامان فاطمه جانم🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دختر کوچولو 🩷 مامان دختر کوچولو 🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق کوچولو🌰🍼 مامان فندق کوچولو🌰🍼 هفته سی‌وسوم بارداری