مامانا اگر ازم آب بیاد دلیلش چیه خطر داره ؟؟

۵ پاسخ

سلام برامنم شورتم خیس میشه ترشح هم دارم
تا چند روز اینجور بودید؟
الان رفع شده؟

برو تست آمینوشور بده

منم سه روز ازم میومد عزیزم و الآن خوب شد،فک کنم توو هفتمون طبیعیه.نگران نباش

خب اگه زیاد باشه باید دکتر بری

برو پیش دکتر واست خطر داره

سوال های مرتبط

مامان ملورین🎀 مامان ملورین🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق💙🥰💋🥰💙 مامان فندق💙🥰💋🥰💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری