خانما کسی بوده بچشو بخاطربالااوردن شیر آندوسکوپی کنه

۶ پاسخ

بچه کوچیک مگه انجام میدن؟گناه دارن

اخرش دیگه عکس گرفتن هسش آندوسکوپی نه

سونوگرافی میکنن تا بفهمن رفلاکس داره یا نه ولی آندوسکوپی و نشنیدم

نننن اندوسکوپی ادم بزرگ بابیهوشی وایناتحمل میکنه

ن عادیه بالا آوردن دختر من کلا بالا میاره

نه بابا مگه چقدر جون داره بچه

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان فسقلی❤️ مامان فسقلی❤️ ۱۱ ماهگی