۴ پاسخ

من از 8 ماهگی چند وقت یبار میدم

من از یازده ماهگی همین پریروز دادم

فعلا که ندادم

در اصل نباید داد من شاغلم دیروز رفتم خونه دیدم مادرشوهر دنت بیسکویتی خریده داده اونم کیف کرده تااخر خورده من خودم سختگیری نمیکنم هفته ای یبار بد نیست

سوال های مرتبط

مامان الارا ♡آرین مامان الارا ♡آرین ۱۲ ماهگی
مامان آراد❤🫀 مامان آراد❤🫀 ۲ سالگی