۱۱ پاسخ

آره عزیزم برا من از اول بریچ هنوزم همونه می‌چرخه نگران نباش

من پسرمو تا اخر بریج موندم تهشم سزارین شدم

بریچ و اینا که مهم نیست توهفته شما تو ۳۲ هفته مهمه من بچم تو همه سونو ها بریم بود اخرش سزارین شدم

بله طبیعیه از منم بریچ

برای من ۱۸ هفته ام بریچ گفتن میچرخه بزرگتر بشه

منم بریچ بود

اووووه تا اخرش یکسره میچرخه

خطرناک نیس فقط همش احساس دستشویی داری همین

من هنوز هم بچم بریچ هست

طبیعی که نیست بچه روپاش باشه
می‌چرخه اگه تااخربارداری نچرخه سزارین میکنن طبیعی نمیشه بچه با پاهاش میاد باید با سربیاد

اره عزیزم منم از اول بارداری تا الان بریچه میگن اخرا خودش میچرخه

سوال های مرتبط

مامان ماهور و ماهان مامان ماهور و ماهان ۹ ماهگی
مامان لیموچه بابا مامان لیموچه بابا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی