من گهواره نداشتم ولی قطره کولیکز خیلی جواب داد
من پسرم تو ننو خیلی آروم میشه
من دخترم رفلاکس دار دکتر گفت ن کریر ن گهواره ن تکون ن تاب نزارم
من که عصای دستمه نبود فلج بودم
شکمشو با روغن زیتون ماساژ بده
شیرشو گرم بهش بده اگه شیر خشکی هستش اگه شیر خودتو میخوره اصلاااا چیزای نفاق نخور
من تاب خریدم خیلی خوب بود
داخل گهواره نموند
خیلی موثره
مخصوصا ننو سنتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.