۵ پاسخ

عالیه

وزنش نرماله خیلی کم نیست خیلی زیاد هم نیست

نه عزیزم متوسطه ولی وزنش خوبه

من بچم ۴۰ هفته ۳۴۰۰ بود
خوب بود

زیاد نه عزیزم ولی خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🤾‍♂️معجزه الهی مامان 🤾‍♂️معجزه الهی ۱۲ ماهگی
مامان دلنیا و دلین مامان دلنیا و دلین ۲ ماهگی