لبنیات محلی تو بارداری ضرره؟؟؟

۸ پاسخ

ببین دوغش نه
شیرشم بجوشونی اوکیه

ولی ماست و خامه نخور

نه عزیزم ضرر نداره،قشنگ بجوشون شیر رو.

عزیزم من میخورم شیر محلی اما دقیقا تایم میگیرم ۴۰ دقیقه بجوشه. ولی خب تاکید دکترا بر اینه پاستوریزه بخورین 💕

من همیشه میخورم خودمم میجوشونم چون شرکتیا مواد نگهدارنده داره ضررش از سودش بیشتره

بخاطر بیماری که حیوون ها دارن وتوزمان بارداری خطرناکه اره..یعنی ریسکش بالاس ادم نمیدونه حیوونه مریض هس یا نیس

بله خوب نیس فقط شرکتی ❌❌❌چون پاستوریزه نیس

اره خوب غیر پاستوریزه هستش میکروب داره

ن گلم من میخورم

سوال های مرتبط

مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوقلوها💕🎀 مامان دوقلوها💕🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماردین مامان ماردین هفته پانزدهم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته دوازدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهلم بارداری