۴ پاسخ

تب سنج دیجیتالی نیم باید بهش اضافه کنی همیشه

نه تبش خوبه پسرا همینجوری هستن عزیزم پسر منم داغه بعضی وقتا لباس کم بپوش

نه، ۳۷.۴ تب هست

سلام ن

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۱۶ ماهگی
مامان نینی فرفری مامان نینی فرفری هفته چهاردهم بارداری
مامان پناه👧🏻 مامان پناه👧🏻 ۹ ماهگی