خانوما جهش رشدی بچتون سر دوماه شروع شد یا قبلش؟

۱ پاسخ

من الان داخلشم، دو ماه و ۲۶ روز عه پسرم، چهار روز پیش شروع شده

سوال های مرتبط

مامان فریماه♡ مامان فریماه♡ ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان آرین و آراد مامان آرین و آراد ۹ ماهگی
مامان ایران کوچولو 🐣 مامان ایران کوچولو 🐣 ۸ ماهگی
مامان نیهاد مامان نیهاد ۱۰ ماهگی
مامان شاهوین جون🩵 مامان شاهوین جون🩵 ۲ ماهگی
مامان اهورا‌ ‍🩵 ‍ مامان اهورا‌ ‍🩵 ‍ ۳ ماهگی