خانما تو هفته من یکم گلودرد دارم چی بخورم

۲ پاسخ

عزیزم منم سرماخوردم چندروزه
ازدکتره خودم سوال کردم گفت سرماخوردگی بزرگسالان هر۸ ساعت
واینکه اگه گلودرد داری سیفیکسیم۴۰۰ یکی صبح یکی شب

ی قاشق عسل. یه قاشق چای خوری آبلیمو توی ی لیوان آبجوش هم بزن بخور

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمدجونم مامان محمدجونم هفته سی‌وششم بارداری