۵ پاسخ

بیشتر حس کشیدگی دارم گاهی هم دل درد پری

منم درد دارم شدید. هرجام میرم میگن طبیعیه. کلا درازم

منم دارم🤕🤕

اره من همه جا سرچ کردم اگر خیلیی شدید ‌و طولانی نباشه اوکیه. اما خب بازم ب پزشک تون بگید.

منم دارم لكه بيني هم داري؟

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان کوهیار و زانیار مامان کوهیار و زانیار ۵ ماهگی