دخترا من ۱۱هفتمه درد زیر شکم و رحم دارم مثل پریودی
طبیعیه؟؟؟

۵ پاسخ

منم داشتم دکترم گفت طبیعیه

من ندارم شیاف نمیزاری؟استراحت کن شیاف بزار درد اروم میکنه

اگه لکه بینی و انقباض نداری طبیعیه

منم ۴روز مونده موعدم بی بی چک مثبت همین درد دارم

منم همینم عزیزم فکر کنم طبیعی باشه کمر درد هم داری؟

سوال های مرتبط

مامان بهاروبنیامین🪻 مامان بهاروبنیامین🪻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی💞 مامان توت فرنگی💞 هفته بیست‌وششم بارداری