سلام مامانا
لکه بینی قهوه ای تو هفته من طبیعیه؟

۷ پاسخ

من آخر هفته ۶ و ۷ لکه بینی داشتم
که خداروشکر با شیاف و آمپولی که دکترم داد خوب شد الهی شکر.

طبیعی نیست برو دکتر

تو هفته شما خطر رفع شده ولی برو دکتر درمان شی

برو دکتر عزیز سونو برات بنویسه مشکلی باشه پروژسترون میده اگر داری تا وقته شیاف پروژسترون بزار برو ج

عزیزم هیچ لک بینی طبیعی نیست توبارداری .حتما ی دکتر برو شاید خدایی نکرده هماتوم اینا داری اصلا نترس بری دکتر بهت شیاف میده

رفتی انتی؟هماتوم نداری؟

هیچ لکه بینی در بارداری طبیعی نیست

سوال های مرتبط

مامان تو دلی💗 مامان تو دلی💗 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان دیار مامان مامان دیار ۲ سالگی
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان مَهان💗 مامان مَهان💗 ۵ ماهگی