۴ پاسخ

رب انار. بخور خوب میشی

اگه افت زدی ...از داروخونه افتین ژل بگیر آب رو اتیشه

بنفشه بگیر از عطاری قره قره کن

تب خالی زده؟

سوال های مرتبط

مامان جوجوممد 🐣 مامان جوجوممد 🐣 ۱۰ ماهگی
مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته سی‌وهفتم بارداری