سلام بر ۷ ماهگی ❤️😍

تصویر
۱۰ پاسخ

اوووف چرا ماه شش تموم نمیشه برا من 🤣

۷ ماهگی دیرررر میگذره

هفت ماهگی خیلی زود میگذره. ۸ و ۹ چون سنگین تر میشی یکم فعالیت هات سخت تر میشه

وای ۶ خیلی طولانی بود🥴

ماه هفت برای من خیلی زود گذشت و هفت روز دیگه دارم ازش که تموم بشه شکم توهم مثل منکه خیلی دوشولوعه😘😍😍

مگه ۲۵هفته و ۵روز ۶ماهگی تموم نمیشه؟

من ك با سختي بهش سلام كردم🤣استراحت بايد بمونم مابقي روزارو😁

بسلامتی

من سلام بر ۹ ماهه

منم ببر

سوال های مرتبط

مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۰ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۸ ماهگی
مامان سهیل. سوژین مامان سهیل. سوژین ۶ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان سهیل. سوژین مامان سهیل. سوژین ۶ ماهگی
مامان H🫀M مامان H🫀M ۱۲ ماهگی