سلام به ۷ ماهگی 😍😍😍😍😍😍😍😍

۷ پاسخ

بسلامتی مبارکه عزیزم
ببخشید شما حالت تهوع هم داشتید ماه های اول؟؟

سلام سلام 😜

علیکم سلام😂😂😂😂
من ان شالله هفته بعد پنجشنبه به هشت ماهگی سلام میکنم

من هرکیو میبینم که حتی۱هفته ام از من جلوتره میگم وای خوشبحالش😍😍😂🥺خسته شدم نمیگذره
ان شالله این چندماه باقی مونده رو هم به سلامتی بگذرونیم همگی

من سی هفته هستم ماه چندم

خوشبحالت ۷ ماه شدی .
سه ماه اول ک اصلا رد نمیشد برا من . .
ایشالله این چند ماه مث برق و باد بگذره

انشالله بسلامتی بقیه هفته هاتو سپری کنی و نینیتو با کلی ذوق و حال خوب بغل بگیری🥰🥰😍😍

سوال های مرتبط

مامان پسر روزبارانی مامان پسر روزبارانی ۴ ماهگی
مامان طنین🩷 مامان طنین🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ژوبین مامان ژوبین ۱۰ ماهگی
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان سوگل مامان سوگل روزهای ابتدایی تولد