سلام به ۷ ماهگی🙂 .چطوریه؟سخته یا آسون؟؟

۲۴ پاسخ

منکه تازه وارد پنج شدم😩
خیلیییی دیر میگذره کاش پنج ماهه بود طول بارداری

بدک نیست... ماه پنج و شش خیلی بد بود اصلا نمیگذشت

بستگی داره بهت خوش بگذره اسونه ولی سخت بگذره دیر میگذره

سخت نیست
ولی برای من خیلی خیلی طولانی داره میگذره

خیلی سریع برا من داره تموم‌میشه

از ۵و۶که بهتره ولی خودشو جمع میکنه میچسبه به معدم نفس کم میارم انکار

دیر میگذره واسه من 🥺🥺🥺🥺

از ۶ خیلییییی بهتر بود

بهترینه ۷

خیلی سخت و طولانیه و واقعا نمیگذره روزا
خداکنه همگی نی نی هامون صحیح وسالم و در وقت و زمان درستش درآغوش بگیریم🤲

برا من زود میگذره نسبت ب شش

برا من ک خوبه خدارشکر

منم تازه امدم تو ۷

سخت بود برا من و پر درد سر

برا من خوبه

برای من خیلی خوب بود

کند و حساس

من که اول ۶ ماهگی هستم اصلا خوش نمی‌گذره

دو سه روزه یهو خیلی سنگین شدم و شکمم بزرگ شد
بعضی اوقات انگار بچه خودشو می چسبونه به معدم نفس تنگی می گیرم 😑

دیر گذره 😂اندازه یکسال طول می‌کشه تا هفت ماهگی تموم شه

برامن ماه ۷ دیر گذشت

ماه ششم که اصلا نمی‌گذره 🥲😫😫

واس من ک‌سخت داره شروع میشه😰

برای من اصلا مشخص نشد من هنوز باورم نمیشه تموم شد🥲

سوال های مرتبط

مامان لیام جون🐣🦋💫 مامان لیام جون🐣🦋💫 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسر روزبارانی مامان پسر روزبارانی ۴ ماهگی
مامان ژوبین مامان ژوبین ۱۰ ماهگی