من الان ٨ ماهمه،نه سخت نيست ففط يكم سنگين تر ميشي،بارداريتم با كسي مقايسه نكن چون هر كسي يه جوره،يكي ميبيني كهير ميزنه يكي اذيته كلا يكي درد داره،همه مثل هم نيستن اما كلا سخت نيست
از هفته ۳۲ همه چی سخت تر شد من از اول تا اون موقع هیچی نفهمیدم ولی یهو کلی درد اومد سراغم استخون واژنم و کشاله های رونم درد میکنه رحم به قفسه سینم فشار میاره و درد میکنه سنگین شدم دو قدم نمی تونم راه برم ولی بازم خوبه قابل تحمله دیگ چاره ای نیست باید تحمل کرد
نه تا اینجا که همه چی اوکی بود فقط کمر درد پاشنه درد و یکم سنگین شدم 😑 همم خوابم بهم ریخته
۷ماهگی اوکیه و سخت میگذره ۸ماهگی هم خطراتش ازماه های دیگه بیشتره
۹ماهگیم ک درد زایمان کم کم میاد سمتت
من ک خیلی سبک بودم فرقی به سه ماهه دوم نداشت زیاد
بچم خوب وزن نگرفته بود ۲۶۰۰ دنیا اومد
فقط خارش رون پا داشتم شدید
تغذیه خوب داشت باش من از مرغ و کوشت بیزار بودم نمیخوردم همش سیب زمینی و ات اشغال خوردم هم چاق شدم هم بچه طفلی وزن نگرفت
همین که ۹ماه پریود نمیشیم بهترین حسه 😂😂👍🏻
منکه الان ۸ماهمه چیزی نیس فقط سنگین شدم شکمم اومده جلو😂😂
تا اینجا برای من سخت نبوده... بستگی به بدنت و علائمت داره... فقط تازگی یکم سنگین شدم شبا تنگی نفس دارم... کار سنگین نکن و تغذیه خوبی داشته باش
برای من سه ماه اول بد بود تهوع و استفراغ
فعلا دارم عشق میکنم😂البته تهوع دارم هنوز ولی سنگین و اینا نشدم
بله سخته بدون اغراق سخته
فقط تغذیه خوب داشته باش چون اوج وزن گیری جنینه و اینکه خودت بعد زایمان انرژی داشته باشی
تحرکت هم باید بیشتر بشه که هم زایمان راحت تر بشه هم زیاد وزنت بالا نره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.