ماهی واسه جنین آیا خوبه مصرفش

۴ پاسخ

آره خوبه اماله خاطرجیوه بایومصرفش محدودباشا

عالیههه فقط خیلی حواست باشه ماهی جیوه پایین بخوری جیوه بالا خطر سقط داره

میگن جیوه داره مضره

اره خیلی خوبه عالیه هفته ای دوبار استفاده کنی من خودم استفاده میکنم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان فندق مامان بابا مامان فندق مامان بابا روزهای ابتدایی تولد
مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته سی‌ویکم بارداری