فشار بالا ضرر داره

۳ پاسخ

کنترلش کن منم فشار دارم قرص میخورم خطر داره فشار بالا

بله خیلی مواظب باش خدای نکرده باعث خفگی بچه میشه رعایت کن تحت نظر باش اعصابتم خورد نکن نمک چیزای شور نخور

خیلی خطرناک باید حتما کنترل بشه گلم

سوال های مرتبط

مامان رستا🧸🤍 مامان رستا🧸🤍 ۲ ماهگی
مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد
مامان نور مامان نور ۱ ماهگی
مامان پوریا  💙 مامان پوریا 💙 هفته سی‌وچهارم بارداری