سلام چن هفته رگام زدید؟ یامیخوان بزنین؟

۱۴ پاسخ

من ۲۸ هفته زدم

۲۸ باید بزنم

بمن اولش گفت ۷ ماهگی الان دیگ چیزی فعلا نگفته بهم

من قرار بود ۲۸هفته بزنم ولی چون سرکلاژ شدم زودتر زدم

من یکشنبه زدم ینی ۲۹هفته و ۵روز بابیمه روستایی شد۱۴۴تومن

۲۸ زدم من

من ۲۸هفته زدم

۲۸هفته زدم..

تا الان که دکترم بهم چیزی نگفته، امروز وقت دارم، معلوم میشه

منم یکشنبه ۲۸هفتم تموم میشه میزنم یا فردا یا یکشنبه

منم امروز فرداس ک بزنم

منم ۲۸هفته میخام بزنم شنبه میرم

Rh خونتون منفیه؟

اون برا چیه

سوال های مرتبط

مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۳ ماهگی
مامان فندق❤🌼🧸 مامان فندق❤🌼🧸 هفته سی‌وششم بارداری