۴ پاسخ

اره عزیزم .منم این حس و داشتم

اره عزیزم منم همینجوری چندباری حس کردم اروم نفس بکش تکون نخور فقط نگاه کن خیلی خوبهه جون میده به آدم🥺😍

من حس میکنم یکم تکون میخوره

آره منم بعضی مواقع میزنه. چند شب پیش همچین قشنگ میزد یه کوچولو شکمم بالا پایین میشد

سوال های مرتبط

مامان بردیا♥️ مامان بردیا♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری