خانوما بچهاتون چند ماهگی مینشستن ؟؟

۷ پاسخ

نمی شینه هنوز

از شش ماهگی میخواست بشونمش ولی نزاشتم گفتم زوده واسش ،یک هفتس میزارم بشینه دیگه

پسرمن میشینه بچه بابچه فرق میکنه پسر من زود نشست

بچه من میشینه

من پسرم نیمه میشینه دستشم رو زمین میگیره

هنوز که نمیشینه

تو شش ماهگی نیمه نشسته ،اخراش خودش نشست ولی زود چپ میشد
الان دیگ خودش راحت میشینه

سوال های مرتبط

مامان یسناوشاهان مامان یسناوشاهان ۱۳ ماهگی
مامان محمدنیکان مامان محمدنیکان ۱ سالگی
مامان باران مامان باران ۱۴ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۷ ماهگی
مامان عزیز مادر مامان عزیز مادر ۱ سالگی
مامان محنا و مهدی مامان محنا و مهدی ۱ سالگی