۱۵ پاسخ

اره خیلی خوبه

خیلی خوبه

به من دکتر اینطوری گفت گفت بخاطر همین شکمش حالت خمیریه. گفت ۲۰ دقیقه باید زیر شیر مادر باشه بعد یکساعت بهش ۶۰ تا شیرخشک بدم

یعنی۰ ۴۲۵ تو ۳۳ روز خوبه؟ وزن تولدش ۳۳۰۰

پس چرا من یساعت پیش دکتر بودم وزن تولد نوزادم ۳۳۰۰ بود امروز ۳۳ ردزگیشه وزنش ۴۲۵۰ بود گفت ۴۰۰ گرم کمه گفت بعد ۱۵ روز دوباره وزنش کن اگه ۴۰۰ گرم بالانرفت بیا پیشم

نه خیلیم خوب گلم باید ماهی ی کیلو به بالا اضاف کنن

عالیه عشقم

تا شش ماه اول ماهی حداقل یک کیلو باید اضافه کنن، نرماله دیگه

مامان نخودچی بچه شما موقع تولدچند بود دور سرش الان چنده؟

خداروشکر خوبه گلم

مال من تولد 3بود 31روزگی 4100بنظرتون خوبه؟

اوووو ماشالله

شما شیر کمکی می‌دادی ؟ چقدر در روز؟
شیر مادر معمولا توی یک ماه بیشتر از ۷۰۰ تا ۹۰۰ گرم اضافه نمیکنه

بچه من ۴ ماهست ۵ کیلویی

خیلی خوب

سوال های مرتبط

مامان آیهان کوچولو 🥰 مامان آیهان کوچولو 🥰 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان آیهان و آرمان🩵 مامان آیهان و آرمان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین ومیکائیل مامان ماهلین ومیکائیل ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۵ ماهگی