۳ پاسخ

2یا3هفته بعد تولد شرو میشه

از 15روزگی شروع میشه بی قراری به خودش میپیچه بادشکم داره هی وزن کم میکنه

من پسرم از ۷روزگی کولیک و رفلاکسش شروع شد ولی رفلاکسش خیلی خیلی شدید تره ک داعم از دماغ ودهن بالا میاره و همش نق نق و گریه داره

سوال های مرتبط

مامان 🩷اَبــرا🩷 مامان 🩷اَبــرا🩷 ۱ ماهگی