میوه های مناسب برای ده ماهه ؟
ک رفلاکس داره

۳ پاسخ

مرکبات ، خربزه و کیوی فعلا نده
باقیش مشکلی نداره

سیب زیاد میوه بهار نده بهش اصلا خوب نیست مال فصل بهار

سیب و موز فکنم

سوال های مرتبط

مامان پارسا و گندم🤰 مامان پارسا و گندم🤰 ۱۵ ماهگی
مامان آبتین جون🩵🧒🩵 مامان آبتین جون🩵🧒🩵 ۱ سالگی
مامان نی نی ماه مامان نی نی ماه ۱ سالگی
مامان آبتین جون🩵🧒🩵 مامان آبتین جون🩵🧒🩵 ۱ سالگی