۵ پاسخ

مبارک باشه با دل خوش

مبارکه عزیزم
حواست هم باشه چسبندگی نگیره

مبارکش باشه خوشبحالت من هنوز تو استرسشم

دیر نیست؟ما تو سیزدە روزگی ختنەش کردیم

مبارکه گلم

اذیت شد زیاد

سوال های مرتبط

مامان آرژین و الین مامان آرژین و الین ۸ ماهگی