۶ پاسخ

باید بچه رو چجودی بزاریم‌تا تلاش کنه برای غلت زدن؟

من دخترم دوماه و ۲۳ روزه میره رو پهلو ولی شکم نه ..میزارم رو شکم چند دقیقه هنوز خوب گردن نمیگیره..مبارک باشه گلم

برا من نزد هنوززز

اخییی ای جون

خواهر ازکی گذاشتی روشکم

سلام عزیزم من تازه داخل روبیکا گروه زدم اگه خواستی پیام بده تا اونجا سوالامونوبپرسیم واز تجربه همدیگه استفاده کنیم
Sadat8_3
بنظرم اونجا چت. کردن بهتره

سوال های مرتبط

مامان ماهان 👼🐣 مامان ماهان 👼🐣 ۴ ماهگی
مامان آرژین و الین مامان آرژین و الین ۸ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۲ ماهگی
مامان PANAH💗 مامان PANAH💗 ۷ ماهگی
مامان ایلماه 🌈🪺 مامان ایلماه 🌈🪺 ۵ ماهگی