وای چقد نفخ دارم چیکار کنم مامانا شمام اینجورین؟

۳ پاسخ

یکم جلوتر بره هفتت بهتر میشی عزیزم

وای منم تا الان اینجورین حتی روده هام تکون میخورن

یکم چای نبات بخور خوبه

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... ۱ ماهگی