کیا قندشون ۲۰۰ بوده من قندم ۲۰۰

۴ پاسخ

کلا شیرینی طبیعی مصنوعی رو حذف کن یکی دو هفته دوباره ازمایس تکرار کن

خیلی بالاست مواظب باش

خیای بالاس

بعد از خوردن پودر قند ؟؟؟

سوال های مرتبط