تن ماهی دربارداری مضره؟

۹ پاسخ

حداقل تا ۴ ماه اول تن ماهی نباید بخوری

اره عزیزم نخور چیزایی که کنسرو شدن

بله نخورید

ماهی فقط قزل و سالمون

اگه دلت میخاد بگیر برا خودت ماهی درست کن بخور کنسرو نخور عزیزم

اره اصلا کنسرو نخور

بله مضره

اره نخوری کنسروجات اصلا ممنوعه من دکتر بهم گف نخور

میگن مواد غذایی کنسرو شده نخورید بهتره که مواد نگهدارنده نداشته باشه

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علی رضا مامان علی رضا روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته هجدهم بارداری
سمیه سمیه قصد بارداری