۶ پاسخ

نههههه ینی یه نفس راحت نمیشه کشید تازه ک ازمایش و سنو غربالکری اول دادیم باید دومم بدیم من تازه فردا میخوام برم سنو جنسیت🦦

من دیروز انجام دادم

آزمایش بهترین زمانش ۱۶ هفته ی کامله . نباید ب ۱۷ برسه . ولی سونوش ۱۷ تا ۲۲ هفته انجام میشه ک ۱۸ هفته ی تمام بهترین زمانشه

آزمایش غربالگری دوم ۱۵ الی ۱۶ هفته
سونوی غربالگری دوم۱۸ الی ۲۰ هفته

16 بهتره بدی

از۱۶هفته

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلاریس🎀✨ مامان دلاریس🎀✨ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شازده خانوم 🩷 مامان شازده خانوم 🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری