۲ پاسخ

چجوری استفراغ میکنه؟اگر پنیریه از دهنش میریزه زیاد شیر میخوره کمتر بذه تو وعده های بیشتر اروغشم بگیر
اگر زیااااد و بصورت جهشی میپاچه بیرون یعنی ممکنه ۱۰تا۲۰سانت بپاچه اونوقت میشه رفلاکس اروغشو بگیر بعد شیردهی ۱۵تا۲۰دقیقه بغلت سرپا نگهدار جای خوابشو شیبدار کن

رفلاکس داره؟؟؟

سوال های مرتبط