ده هفته اول زودتر میگذره یا ده هفته اخر؟؟؟؟🤪

۱۹ پاسخ

ده هفته اول

اولش زود میگذره آخرش کند

فقط وسط زود میگذره اول که برای من دیر گذشت😅

اوووووول
اخر که نمیگذره هر روزش یه هفتس

اول آخر اصلا نمیگذره😮‍💨

به نظرم اول. این روزا به شدت دیر می‌ره

هفته های اخر که اصلا نمیگذره

ده هفته اول چون لگد نمیزنه .چون نمیدونه چجوری داره رشد می‌کنه همش نگرانی تا غربالگری برای همین دیر میگذره

ده هفته اول

اول

من اولاش تا ۵ماهگی خیلی دیر برام گذشت چون افسردگی گرفته بودم
ولی الان خداراشکر داره خیلی زود میگذره ان شالله بقیشم همینجوری سریع و به سلامتی بگذره😂

اولش میگذره اخرش اصن نمیگذره

هیچکدوم زود نمیگذره🫠

ده‌هفته اخر مثل برق میگذره

وای حالا برعکس برامن این هفته های آخر آنقدر زود میگذره نفک میکنم بخاطر اینه ک کلا از زایمان میترسم🥴😬

معلومه اول حداقل تا ۴هفته که اصلا خبر نداری

اول بهتره

فعلا که یه قرن گذشته برای من

معلومه ده هفته اول😂😂

سوال های مرتبط

مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد