۷ پاسخ

مال ویروسه

من اسهالم همش 😐
اما از یبوست بهتره

اسهال اصلا خوب نیست من یه بار شدم دکترم گفت سریع برو بیمارستان سرم بزن

منم تقریبا همه حاملگیم اسهال بودم ولی بازم بواسیر گرفتم😄✋🏻

وای منم از یبوست شدید دارم میمیرم 😑بدنمون حد تعادل انگار نداره یا اسهالیم یا یبوست داریم 😁

منم بیشتر وقتا همین طوریم

وای من خیلی بده همش میترسم آب بدنم کم بشه

سوال های مرتبط

مامان شوکولات خونمون مامان شوکولات خونمون ۳ ماهگی
مامان نورا جان💓 مامان نورا جان💓 ۷ ماهگی
مامان علسچه🍯💕 مامان علسچه🍯💕 هفته سی‌وششم بارداری