۵ پاسخ

منم سه تا سقط داشتم تا خخدا پسرمو بهم داد الهی شکرش

بچه ی چندمته؟تا حالا سقط داشتی؟

ریسکت خوبه پایینه ولی دکترتم باید نظر بده

بله خوبه همه چی

خوبه...

سوال های مرتبط

مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پونیو🧜‍♀️ مامان پونیو🧜‍♀️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🎀فسقل💗 مامان 🎀فسقل💗 هفته سی‌وششم بارداری
مامان عشق باباش🩷🌱 مامان عشق باباش🩷🌱 هفته هجدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته هجدهم بارداری