سلام مامانها عدد انتی ی قل۱.۶ و اونیکی قل ۱.۷ هست چطوره عددشون؟؟؟

۹ پاسخ

سلام عزیزم منم ۱۷ فروردین سونو ان تی دارم استرس دارم که یوقت خدایی نکرده مشکلی نباشه😶

مال منم ۱.۶ بود ،عالیه دیگه

خیلی خوبه

سلام عزیزم عالیه عددش😍😍خداروشکر🤲🧿

خوبه عزیزم

سلام خانم هر جفتش عالیه

زیر ۳خوبه

عالیه. قل های منم تقریبا اینجورن

سلام عزیزم خوبه 🥹

سوال های مرتبط

مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سام مامان سام هفته سی‌وسوم بارداری