۷ پاسخ

من ۱۴روز دیگه است هم دوست دارم زود بگذره هم میترسم از بعدش حس ترس و خوشحالی باهم دارم😢😢😢

بشدت استرس دارممممم
نمیدونم قراره چ اتفاقی بیفته ...

من هم خوشحالم هم استرس بعدش رو دارم🥲

من ۵ خرداد تاریخ زایمانم هم خوشحالم هم استرس بعدش رو دارم که واقعا با دوتا بچه دهنم‌صافه ولی خب از بارداری هم خلاص میشم خوشحالم

من ترس و دلهره بیخوابی😂

من برا یکشنبه ختم بارداری بهم داده

من همین روزا دخترمو بغل میکنم:)
استرس عجیبی دارم🥲

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 ۳ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۴ ماهگی