سلام خانما ناشتا قندخونم 85بود خوبه ??

۴ پاسخ

مال منم۸۳بودگف خوبه

بله خیلی خوبه من ۹۰بود بهم گیردادن😕

اره خوبه زیر ۹۵ نرماله
فق مراقب باش چیزای شیرین زیاد نخوری من هیچی نخوردم همینجوری داره بالا میره هرکاری میکنم نمیاد پایین انسولین هم میزنم بازم بی فایدس

بله خوبه من ۸۱ بودم دکتر گفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سیلوانا و حسین مامان سیلوانا و حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسام مامان مهرسام ۷ ماهگی
مامان جانان مامان جانان هفته سی‌وچهارم بارداری