خواهرجونیا تحمل گلوکز چند هفته باید بریم

۳ پاسخ

من 25هفتگی رفتم باید8ساعت ناشتاباشی وقتی رفتی آزمایش بدی .یه روزقبلش سعی کن زیادچیزای شیرین نخوری که قندت روبالانشون نده.

۲۴تا۲۸هفته

۲۴ هفته عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پاشا کوچولو مامان پاشا کوچولو ۹ ماهگی
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی