دوستان ۷هفته و ۲ روز برای سونوی قلب اوکیه؟؟؟

۶ پاسخ

من ۶هفته بودم شنیدم صدا قلبو بستگی به دستگاه سونو و دکترش داره چقدر دقیق و خوب باشه

والا من۶هفته رفتم تشکیل شده بودقلبش

من ۷ هفته رفتم همه چی خداروشکر اوکی بود

من هفت هفته و س روز رفتم تشکیل شده بود🥹

بله ان شالله

بزار ۸ هفته دقیق برو

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان دخملم🎀💓 مامان دخملم🎀💓 هفته سی‌ام بارداری