۳ پاسخ

بله عزیزم دکتربایدکدبده بایدصبرکنی ۱۸هفتت پربشه

اره تا انومالی صبر کن یسره برو

بله حتما باید دکترت بنویسه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان علی مامان علی ۶ ماهگی